Magazinul care vinde experiențe de neuitat

O nouă tendință își face apariția pe piața cadourilor din România, încurajând alegerea de experiențe, în locul simplelor obiecte oferite în dar în mod tradițional. În privința cadourilor experiențiale, recomandările încep de la experiențe care stimulează adrenalina, simțul vizual și olfactiv, până la provocări exclusiviste, în compania unor celebrități. 

Cine ar putea să uite un salt cu paraşuta, un zbor cu balonul cu aer cald, o partidă de tenis în compania lui Victor Hănescu, o sesiune de jogging cu Marian Drăgulescu, o incursiune în lumea televiziunii direct “în teren”, alături de Cosmin Stan sau, poate, un atelier olfactiv, în care parfumul se sincronizeaza cu ph-ul, esențele și mesajul pe care vrei să-l transmiți purtându-l?

Până nu demult, ar fi fost greu să oferi un astfel de dar. Însă la finalul anului 2015, Oana Pascu, o tânără antreprenoare din București, și-a propus să schimbe percepțiile asupra cuvântului “cadou”, asociindu-l cu creativitatea, cu inovația și implicând celebrități care sa te însoțească în descoperirerea unor noi pasiuni.

Așa s-a născut Complice.ro, un magazin online de cadouri creative, care în mai puțin de un an a adunat peste de 100 de idei exclusiviste, out of the box.

După aproape 15 ani de lucru în și cu marile corporații, antreprenorarea și-a construit afacerea pe principiul diferențierii: darurile marca “Complice” sunt acelea care aduc valoare și te păstează pe retina și în memoria destinatarului.

“Căutăm febril ideea perfectă, unică, atunci când este ziua unui coleg, atunci când ne pregătim să oferim cadouri de Crăciun sau atunci când vrem să îi arătăm aprecierea noastră unui partener, într-un mod în care mesajul să fie elocvent, iar darul să vorbească în numele nostru – valabil in viața personală, dar și în cea profesională. Complice este locul de unde îți iei inspirația și unde găsești sprijinul, ideile și facilitarea pentru a oferi un dar memorabil”, spune Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro.

Printre cele mai căutate pachete propuse de Complice se numără „Tasteful passions”, „Just moments”, „Celebrate love” sau „Just chocolate”. Cele mai multe dintre experienţe au loc în Bucureşti, însă portofoliul a fost recent diversificat şi include şi experienţe în Braşov, Cluj sau Sibiu.

Cel mai scump cadou este „Glamourous Outfit” şi costă 7.500 lei, iar cel mai scump cadou cumpărat până acum de un client a fost în valoare de 980 euro şi a constat într-o experienţă specială alături de Victor Hănescu.

În funcție de destinatarul cadoului, categoriile propuse de Complice.ro sunt, în prezent:

  • Experiențe în doi, de explorare și ieșire din rutină;
  • Escapade și provocări exclusiviste, în compania unor celebrități;
  • Daruri care cresc pulsul și stimulează adrenalina;
  • Provocări olfactive si vizuale;
  • Situații extreme sau de răsfăț personal.

Bugetul mediu alocat în 2017 pentru un cadou experiențial se ridică la 215 euro. Clientul cu numărul cel mai mare de comenzi a oferit 7 cadouri prin intermediul Complice.ro, iar cel mai mare buget total cheltuit de un singur client se apropie de suma de 1.500 de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *