Dieta delicioasă cu legume la grătar

Am o amică care a ajuns la o siluetă de revistă, după ce a testat timp de 6 luni o dietă bazată, în mare parte, pe legume preparate pe grătar.

Desigur, o dietă bazată exclusiv pe fructe și legume îi putea pune în pericol sănătatea, așa că a combinat alimentele cu pește, nuci, migdale, cereale integrale, ouă fierte și orez.

Dieta nu a fost greu de ținut pentru că legumele precum: roșiile, ardeiul gras, ceapa, broccoli, conopida, ciupericile de pădure au avut un gust delicios după ce au fost preparate pe un grătar electric.

Iată un plan după care se poate ține dieta.

Ziua 1

Mic dejun cu 2 ouă fierte și 2 felii de pâine prăjită.

La prânz o salată de castraveți cu oțet și legume la grătar: ciuperici, ardei gras, ceapă.

Gustare: Un smoothie cu morcovi, pătrunjel și castraveți.

Cina: 250 de fructe confiate, la alegere.

Ziua 2

Mic dejun cu salată de roșii și castraveți.

Prânz cu legume și pește la grătar

Cina: 300 de g de orez fiert la foc mic. Se poate adăuga măr ras și câteva picături de lămâie.

Ziua 3

Mic dejun cu ceai verde și 2 felii de pâine prăjită și nuci.

La prânz se consumă diverse legume la grătar.

La cină: un castronel cu orez fiert cu suc de lămâie.

Ziua 4

Mic dejun: un smoothie cu varză de Bruxelles, kiwi, broccoli. Aceste alimente verzi sunt o sursă importantă de clorofilă și de magneziu.

Prânz: 2-3 bucăți de dovleac la grătar. Puteți presăra puțină scorțișoară deasupra.

Gustare: un smoothie din morcovi și semințe de dovleac. Aceste alimente sunt bogate în carotenoide și previn îmbătrânirea.

Cină: Struguri negri, afine, coacăze.

Ziua 5

Mic dejun: Orez fiert în lapte de soia cu stafide.

Prânz: Salată de fructe din ananas, kiwi, mere galbene, fulgi de porumb.

Cină: Ardei gras, dovlecel și roșii la grătar cu salată verde.

Ziua 6

Mic dejun: 2 ouă fierte și legume de grătar

Prânz: O salată de țelină cu măr și nuci.

Cină: O gulie și porumb la grătar

Ziua 7

Mic dejun: Suc de țelină cu morcov

Prânz: Salată de sfeclă roșie cu o porție de ciuperci la grătar

Cina: Pește și legume la grătar

Ziua 8

Mic dejun: Un bol de cereale cu lapte de soia

Prânz: O farfurie cu legume la grătar

Cină:  Ceai de urzici și fructe confiate cu nuci

Ziua 9

Mic dejun:  O limonadă și rondele de ananas la grătar

Prânz: Cartofi fierți cu mărar și usturoi

Cină: Pește cu legume la grătar.

Nu uitați să consumați multă apă, pentru a elimina toxinele și să renunțați definitiv la: zahăr, făinoase, dulciuri, alimente procesate și produse de tip fast-food. 

Mult succes!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *